Musicale | پایگاه موسیقی موزیکال


رسانه سرگرمی و خبری موسیقی ایرانیان

مطالب سايت

مهدی یراحی - خدانگه دار | Mehdi Yarrahi-khodanegahdar

توسط: HD| در: چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:مهدی یراحی - خدانگه دار | Mehdi Yarrahi-khodanegahdar, | موضوع:<-PostCategory->
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی یراحی به نام خدانگهدار با دو کیفیت + متن آهنگ

(این آهنگ بازخوانی آهنگ خدانگهدار مرحوم ناصر عبدالهی در برنامه شب نیست رادیو به صورت زنده اجرا کرده است)

 

لينك مستقيم:

آهنگ با كيفيت MP3 128

  Mehdi Yarrahi - Khodanegahdar

آهنگ با كيفيت OGG 64

  Mehdi Yarrahi - Khodanegahdar
 


خدا نگهدار

گریه کردم گریه کردم اما دردمو نگفتم
تکیه دادم به غرورم تا دیگه از پا نیفتم
گریه کردم گریه کردم
چه ترانه بی اثر بود مثه مشت زدن به دیوار
اولین فصل شکستن اخرین خدانگهدار
من به قله می رسیدم اگه هم ترانه بودیم
صد تا سد ِ می شکستم اگه تو بهانه بودی
اگه هم ترانه بودی ، اگه تو بهانه بودی
اگه هم ترانه بودی ، اگه تو بهانه بودی
گریه کردم گریه کردم با تو فانوس ترانه
یه چراغ شعله ور بود
لحظه ها چه عاشقانه
قاصدم چه خوش خبر بود
کوچه ها بدون بن بست ، اسمون پر از ستاره
شبا گلخونه ی خورشید
واژه ها شعر دوباره
واژه ها شعر دوباره
دست تکون دادن اخر توی اون کوچه ی خلوت
بغض بی وقفه ی اواز
گریه های بی نهایت
گریه کردم گریه کردم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمامي حقوق مادي و معنوي براي نويسنده وبلاگ محفوظ است . کپي کردن مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
قدرت گرفته از بلاگفا- طراحي قالب توسط تم استديو | مكث تمپ
مکث تمپ | قالب هاي رايگان وبلاگ | قالب هاي بلاگفا | قالب هاي ميهن بلاگ | قالب هاي پرشين بلاگ | قالب هاي بلاگ اسکاي | قالب هاي ديتالايف | پوسته هاي وردپرس | ام گرافيك | M Graphic | تك پي اس دي
|""به موزیکال امتیاز دهید""|