Musicale | پایگاه موسیقی موزیکال


رسانه سرگرمی و خبری موسیقی ایرانیان

مطالب سايت

آهنگ سعید به نام قاب عکس - Saeed - Ghabe Aks

توسط: HD| در: پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:آهنگ سعید به نام قاب عکس - Saeed - Ghabe Aks, | موضوع:<-PostCategory->

دانلود آهنگ سعید برقی به نام قاب عکس با 4 کیفیت | جدید+ تکست

( آهنگ و تنظیم و مستر : میثم جمشید پور - ترانه سرا : شقایق میرزایی  )
 

دانلود آهنگ سعید به نام قاب عکس

 

کیفیت MP3 320

Download

 

کیفیت MP3 128

Download

 

کیفیت OGG 64

Download

 

کیفیت WMA 32

Download

 


قاب عکس

تو دائم با منی مثل یه سایه
مثه اون قاب عکسی که رو میزه
چقدر دوست دارم این عکستو وقتی
میبینم حالمو بهم میریزه
مثه اینکه من از یاد تو رفتم
از احساسم به قلبت اثری نیست
فقط اسمم منو یادت میاره
دیگه از بی قراری خبری نیست
تماشایی شده حال من امشب
تو خونسردی برام فرقی نداره
برو تو خاطراتت جستجو کن
ببین کی گفت واست کم نمیذاره
نمیدونم کی توو جلد تو رفته
که از دنیای من راحت بریدی
که حتی از دروغ باکی نداری
تو خیلی وقته از عشق ناامیدی
مثه اینکه من از یاد تو رفتم
از احساسم به قلبت اثری نیست
فقط اسمم منو یادت میاره
دیگه از بی قراری خبری نیست
خیالت با منه هر جا که هستی
دارم با دلهره همراه میشم
میشینم باز کنار قاب عکست
به امیدی که باز برگردی پیشم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمامي حقوق مادي و معنوي براي نويسنده وبلاگ محفوظ است . کپي کردن مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
قدرت گرفته از بلاگفا- طراحي قالب توسط تم استديو | مكث تمپ
مکث تمپ | قالب هاي رايگان وبلاگ | قالب هاي بلاگفا | قالب هاي ميهن بلاگ | قالب هاي پرشين بلاگ | قالب هاي بلاگ اسکاي | قالب هاي ديتالايف | پوسته هاي وردپرس | ام گرافيك | M Graphic | تك پي اس دي
|""به موزیکال امتیاز دهید""|