علی عبدالمالکی به نام اون شب | Ali Abdolmaleki - Oon Shab

Musicale | پایگاه موسیقی موزیکال


رسانه سرگرمی و خبری موسیقی ایرانیان

مطالب سايت

علی عبدالمالکی به نام اون شب | Ali Abdolmaleki - Oon Shab

توسط: HD| در: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام اون شب | Ali Abdolmaleki - Oon Shab, | موضوع:<-PostCategory->

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام اون شب با 4 کیفیت | جدید + تکست

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی عبدالمالکی به نام اون شب با چهار کیفیت متفاوت

 

DOWNLOAD

DOWNLOAD

DOWNLOAD

DOWNLOAD


 

اون شب

خدا کنه که بارون بباره، آخه تو رو به یاد من میاره
بیاد اون شبی که واسه آخرین بار دیدمت
چطور دلت اومد بری من که تو رو می پرستیدمت
خدا کنه که بارون بباره، آخه تو رو به یاد من میاره
بیاد اون شبی که واسه آخرین بار دیدمت
چطور دلت اومد بری من که تو رو می پرستیدمت
اون شب یه جور دیگه، منو نگاه میکردی
یادمه اون شب با بغض، منو صدا میکردی
اون شب برای آخرین بار، دست منو گرفتی
گفتی خدا نگهدار، تنهام گذاشتی رفتی
خدا کنه که بارون بباره، آخه تو رو به یاد من میاره
بیاد اون شبی که واسه آخرین بار دیدمت
چطور دلت اومد بری من که تو رو می پرستیدمت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمامي حقوق مادي و معنوي براي نويسنده وبلاگ محفوظ است . کپي کردن مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
قدرت گرفته از بلاگفا- طراحي قالب توسط تم استديو | مكث تمپ
مکث تمپ | قالب هاي رايگان وبلاگ | قالب هاي بلاگفا | قالب هاي ميهن بلاگ | قالب هاي پرشين بلاگ | قالب هاي بلاگ اسکاي | قالب هاي ديتالايف | پوسته هاي وردپرس | ام گرافيك | M Graphic | تك پي اس دي
|""به موزیکال امتیاز دهید""|