امید حاجیلی به نام گل نازم | Omid Hajili - Gole Naaza

Musicale | پایگاه موسیقی موزیکال


رسانه سرگرمی و خبری موسیقی ایرانیان

مطالب سايت

امید حاجیلی به نام گل نازم | Omid Hajili - Gole Naaza

توسط: HD| در: یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:امید حاجیلی به نام گل نازم | Omid Hajili - Gole Naaza, | موضوع:<-PostCategory->

دانلود آهنگ امید حاجیلی به نام گل نازم با 4 کیفیت | جدید + تکست

 

DOWNLOAD

DOWNLOAD

DOWNLOAD

DOWNLOAD

 


 

گل نازم

هی تو گل نازم، عاشقت شدم بازم
دستاتو بزار تو دستم، وقتی تو هستی بهت می نازم
هی تو گل نازم، عاشقت شدم من بازم
دستاتو بزار تو دستم، با هم که هستیم بهت می نازم
هی تو گل نازم، عاشقت شدم من بازم
دستامو بگیر تو دستت، با تو رویاهامو بسازم
عاشقتم دوست دارم دیوونتم، آره دیوونتم عاشقتم دوست دارم
هی تو گل نازم، عاشقت شدم من بازم
دستاتو بزار تو دستم، با هم که هستیم بهت می نازم
هی تو گل نازم، میخوای بدونی از رازم
عاشقت بودم از اول، ولی نمیخواستم خودمو ببازم
عاشقتم دوست دارم دیوونتم، آره دیوونتم عاشقتم دوست دارم
عاشقتم دوست دارم دیوونتم، آره دیوونتم عاشقتم دوست دارم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمامي حقوق مادي و معنوي براي نويسنده وبلاگ محفوظ است . کپي کردن مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
قدرت گرفته از بلاگفا- طراحي قالب توسط تم استديو | مكث تمپ
مکث تمپ | قالب هاي رايگان وبلاگ | قالب هاي بلاگفا | قالب هاي ميهن بلاگ | قالب هاي پرشين بلاگ | قالب هاي بلاگ اسکاي | قالب هاي ديتالايف | پوسته هاي وردپرس | ام گرافيك | M Graphic | تك پي اس دي
|""به موزیکال امتیاز دهید""|