میثم مروستی به نام نیاز | Meysam Marvasti - Niaz

Musicale | پایگاه موسیقی موزیکال


رسانه سرگرمی و خبری موسیقی ایرانیان

مطالب سايت

میثم مروستی به نام نیاز | Meysam Marvasti - Niaz

توسط: HD| در: دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:میثم مروستی به نام نیاز | Meysam Marvasti - Niaz, | موضوع:<-PostCategory->

دانلود آهنگ میثم مروستی به نام نیاز با 3 کیفیت | جدید

ترانه و ملودی : امیر شاملو ، تنظیم : زانیار خسروی

 

DOWNLOAD

DOWNLOAD


 

نیاز

هی دلم میخواد بگم دوست دارم، هی دلم میخواد رو چشمام بزارم
اون دستای پاک و نیلیه چشاتو، وقتی که نگام میکنی اون ناز نگاتو
هی دلم میخواد دستاتو بگیرم،روزی صد هزار بار واسه چشات بمیرم
هی دلم میخواد تنها و شبونه، از خواب اقاقیا واست خوشه بچینم
من دلم میخواد محو اون چشات شم، تو هر چی میخوای همون شه من بازم فدات شم
من دلم میخواد مست و عاشقونه، باز دوباره دیوونه ی اون حال و هوات شم
من دلم میخواد تو یار من بشی، از خدا میخوام دار و ندار من بشی
من دلم میخواد تو این روزای سخت، با من بمونی صبر و قرار من بشی
من دلم میخواد نیاز تو بشم، از خدا میخوام روزه نماز تو بشم
من دلم میخواد هر چی که تو میگی، من گوش کنم کوک به ساز تو بشم
من دلم میخواد محو اون چشات شم، تو هر چی میخوای همون شه من بازم فدات شم
من دلم میخواد مست و عاشقونه، باز دوباره دیوونه ی اون حال و هوات شم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمامي حقوق مادي و معنوي براي نويسنده وبلاگ محفوظ است . کپي کردن مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
قدرت گرفته از بلاگفا- طراحي قالب توسط تم استديو | مكث تمپ
مکث تمپ | قالب هاي رايگان وبلاگ | قالب هاي بلاگفا | قالب هاي ميهن بلاگ | قالب هاي پرشين بلاگ | قالب هاي بلاگ اسکاي | قالب هاي ديتالايف | پوسته هاي وردپرس | ام گرافيك | M Graphic | تك پي اس دي
|""به موزیکال امتیاز دهید""|