محمد علیزاده به نام تو حس عاشق شدنی | Mohammad Alizadeh - To Hesse Ashegh S

Musicale | پایگاه موسیقی موزیکال


رسانه سرگرمی و خبری موسیقی ایرانیان

مطالب سايت

محمد علیزاده به نام تو حس عاشق شدنی | Mohammad Alizadeh - To Hesse Ashegh S

توسط: HD| در: دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:محمد علیزاده به نام تو حس عاشق شدنی | Mohammad Alizadeh - To Hesse Ashegh S, | موضوع:<-PostCategory->

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام تو حس عاشق شدنی با 4 کیفیت | جدید

این آهنگ چندی قبل با کیفیت پایین منتشر شده بود

 

DOWNLOAD

DOWNLOAD

DOWNLOAD

 


تو حس عاشق شدنی

تو حس عاشق شدنی
حس رسیدن به اوج
مثل رهایی از قفس
تا ساحل امن موج
ارامش نگاه تو
من و به بند می کشه
بزار دل تنهای من دوباره عاشقت بشه
دوباره عاشقت بشه
تا لحظه ی طلوع تو چیزی نمونده ماه من
بیا و این شب بد و از تو ترانه خط بزن
دوباره مهتاب و بیار
تواین شب بی انتها
صدای قاب من توی
تو این شکست بی صدا
نزار که خاطرات بد
تو خنده هات خط بکشند
به روزگار من بتاب
من از تو می رسم به مرگ
تو حس عاشق شدنی
حس رسیدن به اوج
مثل رهایی از قفس
تا ساحل امن موج
ارامش نگاه تو
من و به بند می کشه
بزار دل تنهای من دوباره عاشقت بشه
دوباره عاشقت بشه
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمامي حقوق مادي و معنوي براي نويسنده وبلاگ محفوظ است . کپي کردن مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
قدرت گرفته از بلاگفا- طراحي قالب توسط تم استديو | مكث تمپ
مکث تمپ | قالب هاي رايگان وبلاگ | قالب هاي بلاگفا | قالب هاي ميهن بلاگ | قالب هاي پرشين بلاگ | قالب هاي بلاگ اسکاي | قالب هاي ديتالايف | پوسته هاي وردپرس | ام گرافيك | M Graphic | تك پي اس دي
|""به موزیکال امتیاز دهید""|