مهدی یغمایی و یاسر داوودیان به نام انکار | Mehdi Yaghmayi Ft Yaser Davoodian

Musicale | پایگاه موسیقی موزیکال


رسانه سرگرمی و خبری موسیقی ایرانیان

مطالب سايت

مهدی یغمایی و یاسر داوودیان به نام انکار | Mehdi Yaghmayi Ft Yaser Davoodian

توسط: HD| در: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:مهدی یغمایی و یاسر داوودیان به نام انکار | Mehdi Yaghmayi Ft Yaser Davoodian, | موضوع:<-PostCategory->

دانلود آهنگ مهدی یغمایی و یاسر داوودیان به نام انکار با 4 کیفیت | جدید + تکست

 

DOWNLOAD

DOWNLOAD

DOWNLOAD


  انکار

کنارت سرد و محکومم به رفتن، کنارم لحظه ای آروم نداری
تو که دلواپسم بودی همیشه، نمیتونم ببینم بی قراری
نمیدونم کجای قصه رفتی، که اینجوری منو دیوونه کردی
به این تنهاییا عادت ندارم، همش دلشوره دارم برنگردی
بگیر دستامو محکم باورم شه، به این زودی منو یادت نمیره
عذابه رفتنت هر چی که باشه، نمیتونه تو رو از من بگیره
بگیر دستامو محکم باورم شه، به این زودی منو یادت نمیره
عذابه رفتنت هر چی که باشه، نمیتونه تو رو از من بگیره
منو انکار کردی مثل هر روز، ولی من پای احساسم نشستم
نشستم تا تو آرامش بگیری، رو این دلتنگیا چشمامو بستم
نه میتونی منو تنها بزاری، نه میشه با سکوتت زندگی کرد
نفسگیره ولی احساس کردم، یکی از ما داره میمیره برگرد
بگیر دستامو محکم باورم شه، به این زودی منو یادت نمیره
عذابه رفتنت هر چی که باشه، نمیتونه تو رو از من بگیره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمامي حقوق مادي و معنوي براي نويسنده وبلاگ محفوظ است . کپي کردن مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
قدرت گرفته از بلاگفا- طراحي قالب توسط تم استديو | مكث تمپ
مکث تمپ | قالب هاي رايگان وبلاگ | قالب هاي بلاگفا | قالب هاي ميهن بلاگ | قالب هاي پرشين بلاگ | قالب هاي بلاگ اسکاي | قالب هاي ديتالايف | پوسته هاي وردپرس | ام گرافيك | M Graphic | تك پي اس دي
|""به موزیکال امتیاز دهید""|