Musicale | پایگاه موسیقی موزیکال


رسانه سرگرمی و خبری موسیقی ایرانیان

مطالب سايت

محمد یاوری - بیزارم | Mohammad Yavari - Bizaram

توسط: HD| در: سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:محمد یاوری - بیزارم | Mohammad Yavari - Bizaram, | موضوع:<-PostCategory->

دانلود آهنگ محمد یاوری به نام بیزارم با 4 کیفیت | جدید + تکست


 

DOWNLOAD

DOWNLOAD

DOWNLOAD


بیزارم

از این قربت از این خونه از این آینه بی زارم

از این بغزی که هر شب تو گلوم میشینه بی زارم

نفس توی گلوم خشکید هوای خونه سنگینه

چقدر بی زارم از چشام که جاتو خالی میبینه

دلم بدجوری غم داره چشام بدجوری میباره

تبی دارم که هیچ قرصی اونو پایین نمیاره

صدا کردم بازم صدایی از تو نشنیدم

منو نخواستی و هرگز دلیلش و نفهمیدم

تو این تنهایی دلگیر دارم بی وقفه میسوزم

جسارت کردم و بازم دارم عکست رو می بوسم

چقدر بیزارم از این بغز چقدر بیزارم از این درد

اگه می خوای نمیرم من تو رو خدا نرو برگرد

دلم بدجوری غم داره چشام بدجوری میباره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمامي حقوق مادي و معنوي براي نويسنده وبلاگ محفوظ است . کپي کردن مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
قدرت گرفته از بلاگفا- طراحي قالب توسط تم استديو | مكث تمپ
مکث تمپ | قالب هاي رايگان وبلاگ | قالب هاي بلاگفا | قالب هاي ميهن بلاگ | قالب هاي پرشين بلاگ | قالب هاي بلاگ اسکاي | قالب هاي ديتالايف | پوسته هاي وردپرس | ام گرافيك | M Graphic | تك پي اس دي
|""به موزیکال امتیاز دهید""|